Userneeds Pointshop
Ny E-commerce loyalitetsshop
Ny E-commerce loyalitetsshop
Kunden ønskede en platform for køb af loyalitetsprodukter udbudt til deres kunder som optjener point igennem spørgeskemaundersøgelser.
Userneeds kontaktede min samarbejdspartner som står for levering af produkterne og bad mig om at lave en side til dem, hvor der kunne købes varer for kundernes optjente point.
Siden er lavet i Magento.
Er altid vigtigt for mig, når jeg laver en opgave for min kunde, og her var det ingen undtagelse. jeg forbereder mig altid på denne slags opgaver ved at sætte mig ind i branchens andre konkurrenter, og spørger altid ind til kundens oplevelser med konkurrenter og hvad kunderne siger til deres formåen og udførelse af opgaver. Dette giver mig ballast til at kunne udforme siden i virksomhedens ånd og imødekomme ønsker.
For mig er det vigtigt at kunden er med så langt som muligt, og at kunden bliver hørt med de ønsker og forslag som kunden selv har tænkt over. Det giver det bedste resultat. Kunden kender virksomheden bedst, og derfor er det også vigtigt at lytte.
Arbejdsgangen planlægges med samarbejdspartneren, som videreformidler ønsker fra Userneeds. Siden bliver lavet i faste rammer, så varer der er oprettet fra andre shops, kan tildeles denne shop uden problemer.
SEO’en i dette projekt var ikke så vigtig, da sitet bruges som en kundeklubsite, uden adgang til den alm. offentlighed og Google indekserer da heller ikke dette site, da dette er slået fra.
Hvad kunderne ser
Udseendet siger alt. Er det let læseligt, er det til at forstå, og er budskabet klart? Der er rigtig mange faktorer der spiller ind, og alt efter hvilken branche jeg designer hjemmesider til, så er udseendet ganske forskelligt.
Jeg sætter jeg mig grundigt ind i branchen, når et site bliver til, og derfor er det ikke bare et nyt site, men det kommer fra hjertet. For hjertet skal man have med, når et nyt site designes. Ihvertfald for mit vedkommende.
Det er her magien sker
Ja, magi, det er hvad det er, når et site bliver til. Det er ikke ligemeget hvordan og hvad man gør i backenden. Der skal tænkes tanker og der skal opbygges en form for flow, så alt kan overtages af kunden selv, såfremt man selv ønsker at overtage websitets styring, vedligeholdelse og fremtidige drift.
Så det er ikke kun frontenden det handler om for mig. Også backenden er vigtig at behandle rigtigt og så der er ryddet op, og hvor så lidt udvidelser bliver brugt. Jo mindre plugins der kan bruges til at skabe et flot website med, jo bedre rent teknisk og hastighedsmæssigt.
Computermusen startede i 2004, og har igennem tiden hjulpet små og mellemstore virksomheder samt private med deres IT problemer, optimering af netværk og websites, samt servervedligeholdelse og effektivitet i deres virksomheder. Computermusen fokuserer i dag på funktionelle websites med tilhørende webshops samt på IT-sikkerhed i små og mellemstore virksomheder.
Hele Vestegnen, Albertslund, Glostrup, Taastrup, Herlev, Ishøj, Roskilde, Køge, Greve, Nordsjælland samt ydre København samt hvad der ligger imellem de nævnte byer. Der kan også ydes online hjælp, så længe der forefindes en Internetforbindelse på adressen.